.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار جديد مازندران كيست ؟
استاندار جديد مازندران كيست ؟

سید محمد کریمی آمد و سکان عالی ترین سطح اجرایی استان مازندران را در حالی بدست گرفت، که همگان بر این باور بودند که آیا میتوانیم گزینه مطمئن تر برای توسعه استان بیابیم.
کریمی با این علم که میتواند و  آسیبها را
میشناسد ، پا به عرصه مدیریتی استان نهاد.
انتخاب بومی با تجارب ملی میتوانست اطمینان و اعتماد روشنفکران ،مسئولین ،مردم و افکار عمومی استان را تا حدودی اقناع نماید.
دیر زمانی است که استان همیشه سبز مازندران در گسست بود و نبود عرضه شایسته ها با معطلی توسعه نیافتگی دست به گریبان بوده و از استیفای حد خود در بدست آوردن جایگاهی زیبنده در اثر گذاری ملی با کاستیهای روبرو بود.
گرچه میتوان در آسیب شناسی این وضع عوامل و دلایل متعددی را جستجو کرد لکن به گواه اهل اندیشه اساسی ترین فقدان فرصت سوز در این پهنه خلاء درایت بر داشته ها و ناداشته های استان است.
و این خلاء ؛مدیرانی میطلبد که بصیرت در نظر و شجاعت در عمل را همداستان تدبیر وضع موجود تا دستیابی به ایده آل های مطلوب نمایند و بی تردید مهندس سید محمد کریمی از چنین شناسه ای برخوردار است.
فارغ از اتفاق نظر نیروهای دانشگاهی ،فرهنگی ، سیاسی،اقتصادی استان بر توانمندی او کارنامه درخشان و پشتوانه مدیریتی ایشان از بخشداری لاریجان و محمودآباد تا فرمانداری کردکوی و قائمشهر او را در صحنه عمل با معضلات استان آشنا ساخت.
انتصابش بعنوان معاون برنامه ریزی و اداری مالی استان گلستان تجربه لازم سیاستگذاری را به او بخشید و حضورش در صندوق تعاون کشور در قامت مدیر عامل و رئیس هیات مدیره و سپس معاونت پشتیبانی حقوقی و امور مجلس وزارت تعاون منشاء آثار کوناگون از تحول اداری و خدمت رسانی موثر بوده است.
و اینچنین است تجارب مدیریتی او درسطوح مختلف در وزارت نفت و سایر دستگاههای اجرایی.
آنچه مسلم است مهندس کریمی فارغ از پشتوانه تدبیرش در دستگاههای اجرایی فردی صمیمی،متدین و در عین حال قاطع،دانش محور و عملگرا مبتنی بر پشتکار ستودنی است.
امروز برای آنان که حتمآ در یک مجال کاری و تجربه مواجهه با او را داشته اند،توانستنش در مدیریت استان یک اطمینان است.

کریمی در یک نگاه:


متولد 1340 شهرستان شاهرود
تحصيلات فوق ليسانس مديريت
بخشدار لاریجان
بخشدار محمود آباد
فرماندار کردکوی
فرماندار قائمشهر
معاونت برنامه ریزی و اداری مالی استانداری گلستان
مدیر عامل صندوق تعاون کشور
معاونت پشتیبانی و امور حقوقی و امور مجلس وزارت تعاون


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

nima 11 تير 1387
واقعا خوش به حالتان با این استاندار جدید به خدا من به عنوان یک گلستانی که از نزدیک ایشان رو میشناختم از این انتخاب هم خوشحال شدم و هم ناراحت. اقای کریمی خوش برخوردترین و لایقترین مدیری هست که تا حالا من دیدم
نا شناس 11 تير 1387
متولد شاهرود!!! كجاي اين آقا بوميه؟ صد رحمت به گيلاني ها كه هرچند بيشتر استاندارهاشون در قبل از انقلاب اهل رشت و در بعد از انقلاب اهل رودسر يا توابع اون هستند حداقل اكثرا تحصيل كرده و بومي استان گيلان و حافظ منافع كل استان و از نژاد گيلك اند. ولي ما چي؟ كي شده يه غرب مازندراني استاندار مازندران بشه؟ استاندارهاي مازندران يا طبري اند (بابلي و ...) و يا مثل اين آقا غير بومي!!! هيچ گيلكي تا حالا استاندار مازندران شده؟
يك جوان چالوسي
محمد حسین فلاح 12 تير 1387
اینکه بعضی می گویند بوم هست یا نیست،یک امر طبیعی است زیرا ما همواره بین عالم و غیر عالم در تعریف مفاهیم اختلاف نظر هست که در این مقوله هم مستثنا نیست. بطورمثال عرض می کنم:
اگر به گذشته دور برگردیم زمانی که سمنان و گلستان در قلمرو مازندران بود قطعاً اجداد جناب آقای مهندس بابایی مازندرانی محسوب می شدند،هرچند ایشان به صورت بالفعل وجود نداشته باشد.اینکه بعداً در تقسیمات کشوری تغییر ایجاد شد ایشان و بسیاری دیگر از این دست بی تقصیرند.
از منظر دیگر اینکه احتمالاً همسرشان از مازندران است و یا فرزندش داماد هست یا می شود پس باز هم بومی است.
واز این دست تعاریف اذهان عمومی را روشن خواهد کرد.
نکته دیگر اینکه آنهایی که در مازندران صاحبان اندیشه و خرد هستند نتوانستند با توجه به تواناییهای قابل توجه شان برای مصالح استان با هم توافق نسبی داشته باشند که البته در مفهوم توافق هم اختلاف مانند بوم بودن است!!

در هر صورت آش خاله است بخوری پاته نخوری پاته؟
مواظب باش نسوزی


واژه بومی بودن
نا شناس 14 تير 1387
از احمدی نژاد و وزیر کشور بجهت برخورد ناجوانمردانه با مهندس شفقت که شب و روزش را وقف مردم و توسعه استان کرده بود، متاسفم و باعث مخدوش شدن دیدگاه ما در رابطه با دولت نهم شده است.
مازندرانی 14 تير 1387
من از بیگانگان هرگز ننالم که با ما هر چه کرد آن آشنا کرد!
من بشخصه این تغیر مدیریت را به فال نیک می گیرم و از ریاست محترم جمهور نیز صمیمانه بخاط این تغیر و تحول قدردانی می کنم هر چند بعد از سه سال اشتباه اولیه خود را جبران کردند ولی انشاالله جناب مهندس کریمی جبران مافات کنند و در این فرصت اندک باقیمانده تا انتخابات بعدی مازندران را از فقر سبزی که بقول جناب شفقت گریبان گیرش شده نجات دهد.
بعضی از دوستان نفسشان در این تابستان گرم از جای گرم بلند می شود ولی ما که یک ماه تمام دچار قطعی گاز در آن زمستان بسیار سرد بودیم اثرات آن سرما را هرگز فراموش نمی کنیم بخصوص پیگیریهای مجموعه استانداری و وعده های سر خرمن آنها را.
از همین جا از آقای کریمی استاندار محترم مازندران در خواست می کنم که یکی از الویت های کاری ایشان پیگیری جد و قاطع در ارتباط با انعقاد قرارداد گازی با ترکمنستان باشند که فاجعه سال 86 مجددا خدای ناکرده رخ ندهد و همه چیز را به روزهای آخر و ورود به فصل سرما موکول نکنند.
نا شناس 14 تير 1387
براي جناب مهندس كريمي استاندار پرتلاش مازندران آرزوي موفيت داريم
موفقيت ايشان در اين يكسال عمر دولت نهم در گرو تغييرات برخي مديران ميباشد.
نا شناس 14 تير 1387
به اين ميگويند استاندار !! اولين روز كه آمد سر كار "گربه را دم حجله كشت " خوشم آمد با اون التيماتومي كه به كارمندان داد. قول ميدم موفق ميشه (كارمند استانداري )
نا شناس 15 تير 1387
استاندار جدید از نظرات و مشاوره کاندیداهای مجلس هشتم که رجال سیاسی جامعه هستند نیز استفاده کند و مجمع مشورتی برای نوآوری و شکوفایی تشکیل دهند . این کاندیداها ی مجلس هشتم در میان مردم و از مشکلات آنها آگاهی کامل دارند . باید از همه ظرفیتهای فکری جامعه استفاده شود .
ali 15 تير 1387
با سلام و تحیت
اولا: تشکر از زحمات مهندس شفقت
تانیا: خیرمقدم به مهندس کریمی
ثالثا: تشکر از سرپرست محترم وزارت کشور
رابعا: التماس از مهندس کریمی جهت خدمت برای مردم
خامسا: ملاقات خصوصی جهت ارائه طرح برای مازندران شماره تماس 09125514518
نا شناس 15 تير 1387
دوستی که از چالوس نوشتند غرب استانی استاندار نشده پس آقای طاهایی کجایی بودند. آقایان دیگری هم در استان های دیگه استاندار بودند ولی از ساری شما کسی را سراغ دارین نشون بدین. ناجوانمردی هایی که علیه نیروهای ساروی می شود علیه هیچ شهری نمی شود.
نا شناس 16 تير 1387
ساری مدیران لایقی نداره که بدرد استان بخورن، از پس یک بخش بر نمیان تا چه برسه به استان،اما چالوس...
نا شناس 16 تير 1387
خدمت اون دوستي كه جواب بنده را داد بايد عرض كنم كه آقاي طاهايي اهل شهسوار و مدت هشت سال استاندار گيلان بوده است كه اتفاقا به گفته بسياري از دوستان و اقوام من در مدت استانداري ايشان گيلان هيچ پيشرفتي نكرد. از جمله جنايات احمقانه اين آقا تقديم اضافه بودجه!!! استانداري گيلان به آستان قدس رضوي مردم مسلمان!!! جمهوري آذربايجان و كمك هاي بسياري از اين دست بوده است. من كاري به ديگر استانها ندارم. شما بفرماييد كدام مسوول مازندران از غرب استان انتخاب شده است؟ لطفا فقط جواب اين سوال را بدهيد.
از چالوس
نا شناس 16 تير 1387
خدمت اون دوستي كه جواب بنده را داد بايد عرض كنم كه آقاي طاهايي اهل شهسوار و مدت هشت سال استاندار گيلان بوده است كه اتفاقا به گفته بسياري از دوستان و اقوام من در مدت استانداري ايشان گيلان هيچ پيشرفتي نكرد. از جمله جنايات احمقانه اين آقا تقديم اضافه بودجه!!! استانداري گيلان به آستان قدس رضوي مردم مسلمان!!! جمهوري آذربايجان و كمك هاي بسياري از اين دست بوده است. من كاري به ديگر استانها ندارم. شما بفرماييد كدام مسوول مازندران از غرب استان انتخاب شده است؟ لطفا فقط جواب اين سوال را بدهيد.
از چالوس
ugd 24 تير 1387
بابا آقاي طاهايي خيلي کار ميکر د در گيلان جلوه دوربين يقه خودش را مي بست هزارتومان .هزارتومان
جوان کنجکاو مازندرانی 27 تير 1387
من بعنوان یک مازندرانی از تمامی مازندرانیهای عزیز استدعا دارم که دست از تفرقه افکنی و جداکردن شرق و غرب بردارند. متاسفانه برخی ها فقط از روی تعصب و بدون دلیل و منطق به همديگر توهین می کنند. آقايان دلیل اصلی عدم پيشرفت مازندران همین تقرقه ها بوده است که از اختلاف گلستان با مازندران فعلی شروع شده و حال نیز با دعوای شرق و غرب استان ادامه دارد.
واقعا هرچه کردیم، خودمان کردیم. بیایید به یک مازندران يکپارچه فکر کنیم. مازندرانی که پیشرو در ،صنعت کشاورزی، توریسم، حمل و نقل، بازرگانی و ... باشد. غرب و شرقی وجود ندارد. همه جای مازندران سرای من است. متاسفانه وسوسه ایجاد استانی دیگر، ساز دهولی است که صدایش از دور خوش است.(همانند انتقال پايتخت از تهران به شهری دیگر)، دلیل اين کار هم گفته شده که دوری برخی مناطق از مرکز استان است. راه حل بنیادی این مشکل توسعه راه های استان و ارتقای صنعت حمل و نقل است که اگر این امر به اجرا دربیاید با یک تیر چند نشان زده ایم. انشائ الله.!
جوان کنجکاو مازندرانی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.